Söndag

Ååå.. Idag fick man ingen sovmorron.. Det var bara upp till väckarklockan som vanligt.. Aja,,,  men det var för att vi skulle upp till golfen. Vi hade städdag.. Jag och Jossan fick som sagt sälja kaffe,, det var skitkul att glida runt i golfbilen.. HAHa.. Fast vi hade inte så mycket batteri i slutet så jag fick putta på lite..

Sen åt vi en halv torr hamburgare (alla får det) och sen var det dags för tävligen.. Uäää... Jag skulle gå ut på trean.. Jag spelade i en jättetrevlig boll,, först i början tyckte jag väl att det gick bra.. Det var inge mer med det.. Sen när jag kom in hade jag 18 poäng.. (det var 9 hål poängbogey).. Så jag vann juniorklassen.. =)..

När jag kom hem så märkte jag att jag hade fått ett sms.. Det var från en viss "coach" till Upplands lag.. Och gissa,, jag ska få vara med där.. Vi kommer att spela en match mot Västmaland,, på min hemma klubb.. Yippiii... Det kommer att bli sååå kul.. Men jag kommer att vara skitnervös...

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kanske städa mitt rum lite.. Det e ganska stökigt... Hur har eran dag varit då??

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0