Påsklov - Skåne (L)

Jag kom hem från Skåne för fyra dargar sen.,, jag är ledsen att jag inte har orkat blogga.. Sorry.. Men ja nu ska vi komma till mitt påsklov.. Jag har haft världens bästa påsklov, vi var i skåne med golfen på golfläger.. Vi bodde i Mölle och spelade först 3 dagar på S:t Arild, 1 dag på Allerum och 1 dag på Vasatorp..

Vi åkte förra söndagen den 8:onde.. Det tog ganska lång tid att åka ner men det var det värt.. Jag åkte med pappa, jeppe och jossan.. Vi hade det riktigt kul i bilen.. När vi skulle hitta huset virrade vi bort oss ganska mycket men till sist kom vi fram. Vi skulle bo i ett rosa aktigt hus,,.. När man kom in var det värsta gamaldags,, och det luktade skunk.. Så det luktade ganska illa.. Men det var ett riktigt bra hus ändå.. Jag skulle bo med Amanda och Jossan i ett rum.. Vi hade det jättebra.,, (utom att min luftmadrass knarrade som attan första natten:P.. ).. 6 av killarna fick bo i ett allrum precis utan för oss.. Och ja man vill nog inte berätta vad dom hade för sig om kvällarna..

Första dagen så skulle vi åka till S:t Arild.. Det blåste halv storm ute och det var jättesvår spelat.. Men det var en mycket fin banan.. Så det gjorde inget.. Vi hade också en tävling på tredagar där nere,, Jag kom tvåa på den med scoren 71-77.. så jag är rätt nöjd med det.. Jag sänkte mig även till 5,8.. Så det var nice..

En dag så åkte vi även upp till en fyr och en annan så gick Amanda, jag och Jossan ner till havet och kollade på solnedgången.. Här kommer lite bilder från resan...

Puss så länge..

image13
Träning på S:t Arild.

image14
Hål 13 på S:t Arild

image16
Utsikt över S:t Arilds klubbhus från 18 fairway.

image17
Bilden är tagen uppe vid fyren

image18
Jossan och jag med fyren i bakrunden

image19
Gruppbild tagen på Allerums GK

image20
Utsikt över 8:onde greenen på Allerums GK..

image21
Bild på 18:ons tee på Allerum

image22
Bilden är tagen från uteserveringen på Vasatorps GK

image23
Vattnet mellan 10:an och 1:an på Vasatorps GK

image24
Bilden är tagen från 10:ans tee på Vasatorps GK

image25
18:onde hålet på Vasatorp

image26
Jag och jossan på Möllestrand

image27
Solnedgången

image28
Tyckte bojen var lite fin så den fick vara med på kort.

image29
Solnedgången i Mölle

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så jävla kul :D

2007-04-18 @ 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0