Fredag

Sorry för att jag inte bloggade igår. Vi hade hjälp hemma,, det var nån som skulle fixa internet. Så jag kunde inte blogga.. Jag e ledsen för det..

Idag har jag varit i skolan, så über skönt med kort dag slutade 13.30 nice.. Jag fick lov att gå hem för att jag har gjort punka på cykeln(igen).. Asså jag fattar inte att jag kan få punka så ofta,. Det var nog den tredje gången på 3 månader.. Annars är jag förkyld.,, blää... Nån som vet en bra huskur??.. Så ikväll får man vara hemma och ta det lugnt.. Jeppe är på basketcup så jag få väl kolla på tv med mamma och pappa... (kanske lite fånigt jag vet men vad ska man göra?).. I morron ska jag ner på nån mässa till idrottshuset, ,det ska faktiskt bli väldigt kul...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0